VACATION MORNING ROUTINE

HI,
 
Leuk dat je deze nieuwe blogpost leest! Vandaag heb ik voor jullie een ' Holiday morning routine'. Ik ga dus laten zien hoe mijn ochtend eruit zie als ik vakantie heb. Ik ga het laten zien met tekst, en met foto's. Oke, genoeg gepraat, let's get started!
 
Op de dag dat ik deze foto's maakte, werd ik om half 12 wakker, want ik slaap altijd uit in de vakanties :). Zo ziet het er ongeveer uit als ik wakker word;


Ik heb de foto expres wazig gemaakt zodat jullie niet kunnen zien hoe ik eruit zie, omdat ik graag anoniem wil blijven ( qua hoe ik eruit zie )

 Ik heb mijn haar soms los, en soms in een staart als ik slaap. Vandaag had ik het, zoals je kan zien, in een staart. Nee, dat was een prank, ik heb mijn haar altijd los, alleen het zat verschrikkelijk dus heb ik het in een staart gedaan. Ik vond het er ook wel goals uitzien, en ja; living the goals life ( not ) Als ik me eindelijk heb klaar gemaakt om uit bed te gaan, en de dag te beginnen, ga ik naar beneden. Beneden pak ik eerst wat te eten. Omdat ik pas zo laat wakker was, had ik mijn ontbijt en lunch samen gevoegd. Daarom at ik als eerste een ontbijtkoek, want dat eet ik altijd als ontbijt. Daarbij dronk ik water, want dat vind ik het lekkerste bij het ontbijt, de lunch, en het avondeten. Vandaag had ik als mijn lunch een boterham met ham en gebakken ei. Ook had ik een paar aardbeien en stukjes meloen #healthylife ;)
 
 
 Ik ben ongeveer tien minuten bezig geweest met de aardbeien in een hartje te leggen en de meloen er leuk om heen te leggen, maar anders zag het er zo stom uit, lol. Terwijl ik mijn ontbijt / lunch opeet, check ik mijn social media. Ik kijk altijd op whatsapp, snapchat, en instagram.
 
 
 Daarna ging ik spelen met mijn hond, die je hieronder op de foto ziet.
 
 
 
Ook ging ik nog even tafeltennissen. We hebben al 4 jaar deze tafel, maar ik heb hem eigenlijk pas sinds zondag gebruikt, oeps.. ;) Maar ik vind het dus super leuk om te doen! Ik ben er echt heel slecht in, maar ja :) Omdat mijn ouders niet thuis waren had ik de helft van de tafel omhoog gezet, zodat ik in mijn eentje kon tafeltennissen. #foreveralone :(
 
 Toen ik met mezelf had getafeltennist #foreveralone again, ging ik douchen. Ik gebruik altijd deze showermousse, of hoe dat ook heet, van de Hema. Hij heet; 'Sweetheart' Heel sad, want hij is bijna op :( Vandaag moest ik ook mijn haar wassen, en dat doe ik altijd met de anti-roos shampoo van Andrelon.
 
 Skeere foto's, maar ik moet het nog leren, dus don't Judge me :) 

Na het douchen ging ik me aankleden. Ik had een shrit van de H&M aan, en een spijkerbroekje van een winkel die ik niet meer weet. Ik heb hier geen foto van, omdat ik vergeten was die te maken, en het is nu al 4 weken later, oeps. Maar ik had het al beschreven dus ik dacht ik laat het gewoon staan :)
 
Daarna ging ik mijn tanden poetsen en mijn haar borstelen. Ook deed ik een geurtje op van Victioria's Secret. Hij heet ' Dreamy Vanilla '. Zoals je aan de naam kan zien, ruikt die naar vanille. EN HET RUIKT HEMELS OMG :) Zo ziet het geurtje eruit;
 
 
Ik heb het gekocht bij de Victoria's Secret winkel op Amsterdam Centraal. Hij kostte 8,50 euro ( ik kan het euro teken niet vinden, lol ) want hij was in de sale! #gottalovesale
 

Dit was het dan weer voor vandaag! Hopelijk vonden jullie het leuk :) Ik vond het in ieder geval wel heel leuk om te maken! Lijkt het je leuk dat ik ook een ' Holiday evening routine ' ga maken? Let me know in de reacties!
 

SEE YOU NEXT TIME!

~XOXO

Reacties

Populaire posts van deze blog