HI,

              Welkom op mijn blog! In mijn allereerste artikel ga ik iets over mezelf vertellen en wat je kan verwachten op mijn blog. Enjoy!
Ik ben Pleun en ik ben veertien jaar oud ( of jong, hoe je het maar wil noemen ;) ) Dingen die ik leuk vind om te doen, ( ook wel hobby's genoemd, maar dat vind ik geen leuk woord ) zijn; Tennissen, zingen en acteren. Ook luister ik graag muziek en kijk ik Youtube. I love Youtube <3 Wat ik vaak doe is editten voor mijn fanaccount @rutmas.teske . Ik plaats daar bijna dagelijks edits van Rutger Vink, Teske de Schepper en Thomas van Grinsven. Als je het leuk vind kan je daar een kijkje nemen. Ook doe ik graag aan handlettering en schilderen. Handlettering, wat is dat? Bij handlettering zoek je quotes op, of je verzint ze zelf. Dan kan je ze opschrijven in allerlei verschillende handschriften. Zo kan je mooie, sierlijke letters maken, of kleurrijke blokletters. Er zijn super veel verschillende dingen die je kan maken, daarom vind ik het fantastisch! Schilderen spreekt voor zich, natuurlijk. Ik ben er niet goed in, maar doe het wel graag. Dan een van de dingen die ik het allerleukst vind om te doen; Foto's maken en schrijven. Dat is ook de reden dat ik deze blog heb gemaakt. Ik gebruik een Canon camera van mijn vader om foto's te maken. Ik ben nog aan het leren, aangezien ik pas een paar weken bezig ben hiermee. Schrijven heb ik altijd al leuk gevonden. Ik hoop dat jullie dat terug kunnen zien op mijn blog! Dan nu; wat kan je verwachten op mijn blog? Op mijn blog komen allerlei verschillende dingen. Zo komen er fashion foto's van mijn kleding, op de leukste plekjes in steden. Ik heb niet de meest out-going kleding stijl, maar ik doe wel mijn best om mooie foto's te maken op mooie plaatsen. Je kan ook shopblogs verwachten. Hierin plaats ik foto's van kleding of spulletjes die ik heb gekocht, met daarbij een beschrijving, de prijs en de winkel. Ook komen er blogposts onder het thema; ''What about me?''. Hier plaats ik verhalen en weetjes over mezelf. Er kunnen dus bijvoorbeeld storytimes komen, maar ook tags om mij beter te leren kennen. Dan zal er ongeveer maandelijks een favorites post komen. Hierin vertel ik mijn favoriete dingen van die maand, op gebied van muziek, kleding, etc. Soms komen er ook recepten. Het worden vooral simpele recepten aangezien ik geen keukenprinses ben. Het zullen waarschijnlijk niet hele gezonde recepten zijn, want ik ben nou niet bepaald een 'fitgirl' ;). Als laatste zullen er ook reviews komen. In deze posts zal ik bepaalde spullen gaan reviewen. Wat ik bedoel met reviewen? Bij een review ga ik een product fotograferen en mijn mening geven voor jullie. Dit is wat je kan verwachten op mijn blog, hopelijk hebben jullie er zin in! Ik zal wekelijks blogposts gaan plaatsen. Ik weet nog niet op welke dag ik ga plaatsen, en ook nog niet hoe laat. I keep you updated :)
 

SEE YOU NEXT TIME

~ XOXO

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog